Storm?

Fy katten säger jag bara för detta vädret, inte klockt va det blåser. Förra gången det va "stormen" Simone som hälsade på var det ett himla hallå, för vadå kan man undra? Det är ingenting gemföra med detta känns det som, brrr ! Kallt blåser och elendigt, är vintern här nu tro? Hade ju iof varit kul med lite snö kan jag tycka, så länge slasket håller sig borta ! Var ju inte bästa dagen sambon kunde vara iväg och jobba på, när det är storm. Usch var lite jobbigt att sova helt själv inatt med en katt som inte vill annat än att gå ut, men jag lät henne inte eftersom det blåser så mycket. Min lilla bebis får ju inte blåsa bort, så hon får vara hur arg hon vill men tur att det inte är hon som bestämmer :) nu ska jag ringa samtal, till kommunen. Spännande 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback