Sjuk lång kö

Sitter i kö på väg till jobbet, finns det nått tråkigare? Sitter inte kö som går och går skata skata, utan kö till färjan. Vilket det aldrig är annars knappt brukar bara kunna köra ner och komma med, men idag var det sjukt lång kö så jag missade färjan jag skulle med ! Typiskt, men hann med näst iaf så kommer inte bli så sen, 10-15 min kanske. Så det är ingen fara, skönt !
 
Såhär ser det ut just nu, kanske inte säger er så mycket som inte vet hur det ser ut på Hönö eller påväg till färjan men här ser ni lite ;)
 
Jag mår fortfarande sådär, men är sista dagen idag innan jul då jag är ledig imorgon så kände att jag gör denna dagen ändå ( ska ändå på annat ärende i stan ) som jag skrev igår kommer en förändring ske ;) så därför kunde jag lika bra jobba innan. Annars hade jag legat i min säng nu och sovit kan jag lova. Vill ju bli frisk tills jul, vem vill vara sjuk då? När man äntligen är ledig liksom.. Men vi får se, nyser ovh snorar något fruktansvärt. Bläää !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback