4 december 2013

Snart är det jul, man kan börja räkna ner dagarna nu åhh så mysigt. Näsa jul kommer vara HELT annorlunda, då kommer det vara en liten bebis med i vårt liv ( eller bebis kan man väl inte kalla det då kanske, då är hon/han närmare 9 månader då är man ju faktiskt ganska stor ) Gud vad jag längtar, längtar redan efter nästa jul haha hur sjukt är inte det? Fått köpt lite nya saker idag till bebis, nu är det bara vagn kvar och tillbehör till det som ska inhandlas sen försåss lite kläder, nappar, nappflaskor, salvor osv sånna saker men alla andra saker är så gott som inköpta vilket känns jätte bra.

Imorgon åker sambon iväg på en båt som ska gå till england, OMG vill också !!! och han vet inte när han kommer hem igen, dom ska renovera en motor i en båt som dom kommer bo och jobba på dit den ska, så den kan gå vart som helst. Sjukt, vilken möjlighet egentligen och gud va roligt att göra nått annat kan jag tycka och det tycker nog han också. Kom lite plötsligt bara, han sa när jag kom hem ifrån jobbet att - imorgon åker jag. Det är väll mest det att han inte vet när han kommer hem som är lite, läskigt? Haha, jag som gillar att planera saker och ting går inte riktigt nu men får se vet inte hur lång tid det tar att åka båt till england? Någon som har koll på det kanske? Så i helgen ska jag passa på att jobba lite extra med bilder och ta lite extra tider när han ändå är borta och jag kan, många som vill ha bilder nu innan jul och tiderna räcker inte riktigt till alltid men nu hoppas jag att jag kan få gjort en del. Nu är det dags för mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback