15e december 2013

Idag har det inte hänt så mycket där av inget bloggande ;) hade tänkt att det skulle bakas julgodis med kära vänner idag och vi skulle höras idag men eftersom ingen av dom hörde av sig och jag skickade sms men fick inga svar så åkte jag in till min syster i Torslanda med mamma och pappa för att umgås och äta god mat. Mycket trevligt, köpte även en gran blev inte en sån stor men vi har ju inte speciellt stort hemma så det föll sig ganska naturligt. Men inte satt upp den än och det kommer dröja innan jag gör det också, tror fredag nästa vecka blir bra :)
 
har ar känt mig lite nere och ledsen idag där av att jag inte känt någon lust till att blogga. Har haft ont i ryggen och magen till och från, sammandragningar. Ont i huvudet och känt mig lite yr och tung i kroppen, känns bra att vara ledig imorgon och kunna ta igen sig ordentligt. Jobbar som sagt bara onsdag och torsdag mina sista dagar, ska bli skönt med jul ledighet. Hoppas denna ledsamhet går över och fylls med glädje i stället för det är ju faktiskt det julen handlar om. Imorgon är jag ledig så då blir det mer bloggande sen så går jag in i ny vecka också, tänkte på en sak idag dom jag faktiskt skulle göra "resumé" av veckan som gått på söndagar för att se liksom, vad tror ni om det?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback