Tillbaka igen

Så då var jag hemma igen från utvecklingssamtalet och det gick bra, inga IG i betyg i alla fall skönt ! Dock en IG varning i foto men det är bara för jag inte lämnat in en sak, så det går snabbt att fixa till det men tror inte det blir mer än G i den kursen faktiskt.

Nu är jag tillbaka hos syster igen, skulle ju åkt till siba också får se om jag hinner med det eller vad jag gör kanske drar med mig Edvin och åka dit inna Micke kommer hem, för hans ka hjälpa mig med läxor därför jag skulle stanna haha. Så tråkigt att åka själv, för vi kan ju inte åka alla eftersom Wilma inte har någon barnstol här.

Får se hur jag gör, får vara lite social nu. Hörs sen puss

Kommentarer
FILIPPA DANELL - bitch är mitt andra namn säger:

riktigt fin blogg! :)

2011-01-26 | 16:24:55
Bloggadress: http://filippabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback