Spelat mario

Hej på er igen, har spelat mario hela dagen idag så därför det inte blivit något bloggande och imorgon drar skolan igår ingen så vet inte riktigt hur det kommer bli med bloggen, men ska försöka mitt bästa iaf.

Sen kanske jag kommer få jobb nu med, har sagt att jag är intresserad men inte fått något svar än så det återstår väl att se men man kan ju alltid hoppas på det bästa. Märker nu att när man har körkort och två bilar blir man ganska lat och vill ta bilen överallt, men det är ju inte speciellt billigt att köra runt med bil det ska jag säga.. Så nu är jag ganska panik igen suck, jaja det ordnar sig nog.

Nu blir det mys med pojkvännen när han kommer tillbaka igen, han körde hem hans två vänner som har varit här typ hela dagen och spelat med oss. Har skrattat väldigt mycket idag, det var skönt.

Nä nu ska jag se om det finns lite mat som jag kan ta, eller kanske popcorn får se. Sov gott på er så hörs vi imorgon puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback