Så himla typsikt

Åhh blir så trött på mig själv ibland, fick frågor i rättskunskapen för ett tag sen som jag fick hjälp av syrrans snälla sambo micke med att göra men när jag skulle lämna in dom så var det tydligen försent att lämna in dom så när jag rensade bland mina saker så slängde jag saker jag inte behövde och sådär så då slängde jag både pappret med frågorna och svaren..

Och idag säger läraren att det är det som är avgörande för om jag ska få VG eller MVG så himla typiskt? Hade tänkt göra det nu, men det kan jag ju inte.. Men tur att jag har en snäll vän som Noomie som ska till skolan imorgon så hon ska försöka ta med sig ett papper till mig, jag ska ju jobba imorgon eftersom jag är ledig. Men ändå typiskt när jag redan svarat på frågorna en gång eller så, får se om kanske micke kan vara snäll nog att hjälpa mig igen?

Får hoppas det haha, nä nu ska jag hitta på något får se vad bara finns inte så mycket att göra när pojkvännen ligger och sover i soffan samtidigt som han tittar på family guy och jag inte får byta för då vaknar han, åhh killar haha. Nej får väl hitta på något här på datan då, kanske läsa några bloggar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback