Hemma igen

Hej på er, då var man hemma igen och ungefär halva dagen har gått men jag har hunnit med en hel del idag faktiskt. Åkte första och hämtade upp Noomie och lämnade av mamma ( lånade hennes bil idag ) sen åkte vi och köpte frukost på tappen, sen till städet och gjorde det. Sen körde vi fel och körde mot partille, sen skulle vi tillbaka och körde fel igen och så tredje gången hamnde vi rätt haha. Hämtade upp Jocke och sen hem till syrran som hade lägenhetsvisning just när jag skulle lämna nyklarna så det va bara snabbt in och lämna dom sen vidare, så åkte vi till torslanda och köpte sushi för vi va så sugna. Sen till henrys och köpte snus till pojkvännen, sen hem te mamma och pappa sätta travet på inspelning och nu äntligen är jag hemma.

Det blev änna mycket på en dag, så nu ska jag nog ta och vila en stund. Men såhär såg det ut när vi käkade sushi på färjan ;)


mumms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback