30e januari 2011

Godmorgon på er, hur mår ni? jag mår inte så bra därför inte jag skrivit och kommer nog inte orka göra det så mycket idag heller, fy inte mått såhär dåligt på länge. Igår så kom gustavs kompis andreas hit så spelade vi mario därför jag inte hann skiva mera igår för att efter det så gjorde vi iordning oss och åkte ner till strandbaren för att äta sen åkte vi hem till Dick och satt där med trevligt folk.

Jag hade släpat med mig systemkameran för att ta lite bilder men när jag ska ta kort så står det " inget kort i " då sitter det hemma i datan, typiskt ! Så blev inga bilder ifrån igår men jag hade i alla fall skoj, efter Dick gick vi till golfen men det blev inte så lång varigt mådde inte så bra :( buhu ! Nu ska jag äta hörs sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback