12e januari 2011

Godmorgon, sovit gott? Jag lyckades till sist somna som ni kanske förstår och som ni nog också förstår så blev det ingen skola börjar om tio minuter. Tänkte egentligen gå men orkade verkligen inte, jag behövde sova. Och det fick jag ju göra också, skönt !

Kanske var tur också för jag hade typ slemm i halsen och skulle hosta upp det men så fastnade det typ så det kändes som jag skulle kvävas och jag försökte och försökte och det slutade med att jag nästan spydde upp det. Vill egentligen inte kalla det spy för det kom inget så, men ni kanske förstår? Så himla äckligt, hatar verkligen att spy och sånt, fast vem gör inte det? Haha, jo men usch så det var nog bra att jag stannade hemma ändå..

Nä nu ska jag lägga mig och se på tv, snart kommer älsklingen hem på lunch också så då får jag gowsa lite med honom ♥ Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback