8e februari 2011

Hej på er, blir sämre och sämre på att blogga nu tycker jag? Men det kommer i perioder, när jag är i skolan långa dagar har jag ingen möjlighet till att blogga och när jag kommer hem är jag oftast för trött för att sätta på datan, när jag inte är det är det massa på tvn man ska se och umgås med killen så liksom det är svårt att hitta tiden ibland, men har ju ursäkttat mig för det flera gånger så det kanske inte behövs mer. När jag inte har tid att blogga så vet ni i alla fall varför, vad det beror på nu.

Ska snart åka iväg och jobba, lite segt men det är väl bara att härda ut helt enkelt. Skönt med lite extra pengar och idag får jag ju dessutom sällskap av Julia, sen kanske Noomie och Jocke skulle komma också. Försökte tvinga Rebecka men tror inte hon dyker upp faktiskt, hon skulle träna och plugga och allt vad det var ÄNDÅ så kom jag till henne i lördag och struntade i att dricka när dom andra gjorde det för att hon slutade klockan sex sen åkte jag dessutom och hämtade henne och jag hälsade på henne igår. Visste borde hon då komma idag? Man tycker det haha. Sa till Malle igår också att titta förbi, så kanske får se om dom gör det eller inte.

Nä nu ska jag fixa iordning lite saker, föresten så var Petter och Sandra ( som har vårt mobila bredband ) fått magsjuka så vet inte om jag vågar åka och hämta det haha, så kanske inte blir något bloggande sen ifrån jobbet. Men kanske ändå har fullt upp? Får se. Ha det bra så länge så hörs vi när vi hörs, puss !


Kommentarer
Lucas säger:

Vilken trevlig blogg du! :P

2011-02-08 | 14:59:05
Bloggadress: http://modegrabben.devote.se
Rebecca säger:

Så är det ibland

2011-02-08 | 15:01:56
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se/
Daniel säger:

Mm, bloggning kommer i perioder...

2011-02-08 | 15:39:07
Bloggadress: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback