17e februari 2011

Godmorgon, sovit gott? Jag har knappt sovit någonting vet inte vad det är med mig kunde bara inte sova och låg och tänkte och tänkte och tänkte hur länge som helst men kom nog inte riktigt fram till något. Till sist somnade jag men det var inte många timmar man fick sova, men men så är det ibland.

Nu är jag i alla fall en redig tjej och sitter och pluggar för fullt, ska skriva en ja vad ska man kalla det uppsatts i psykologi B angående kriser, men har massa papper här så tror det kommer gå ganska fort. Men det är bäst jag sätter igång då eller hur? Ska jobba sen också fast idag blir det ifrån klockan 6-10 i stället för klockan 4-10, orkade inte riktigt det idag kände jag. Nä dags att plugga som sagt, hör sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback