Frågor och svar

Vad heter ni?

Emma och Gustav
Hur träffades ni? På en kräftskiva 2009
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år
Har båda körkort? Gustav har, jag håller på att ta
Kommer du ihåg er första kyss? Ja :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han ♥
Vem är äldst? Gustav, han är tre år äldre än mig
Vilka stjärntecken är ni?
Jag är vädur och han skorpinjon
Vem fyller först på året? Jag
Vem sjunger bäst av er? Ligger nog lika dåligt till
Håller ni i handen på stan?
Ja
Har ni några smeknamn för varann?
Båda brukar säga älskling, hjärtat osv
Kände ni varann innan ni blev ihop? Vi visste vilka vi var, men inte kände
Vad har ni gemensamt? Vi tänker väldigt lika och tycker om samma saker, har oftas samma humor och skrattar ofta tillsammans.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja det kan man säga :)
Har ni någon speciell låt? Ja, Journey - dont stop believing ♥
Har ni varit otrogna?
Nej
Har ni stora framtidsplaner? Ja det har vi :)
Har ni gråtit i varandras armar?
Ja det har vi
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vilket är ert bästa minne?
Vi har många fina, för svårt att välja ut ett :)
Vem lagar bäst mat? Ungefär lika skulle jag nog tro
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Äter vitlöksbröd och kollar på en bra film
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, flera gånger om dagen
Brukar nån av er prata i sömnen?
Båda två
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Beror på sitvationen, men det har hänt ja.
Brukar ni bråka? Mest på skoj, aldrig haft något stor bråk
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag smsar och han ringer upp ;)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback