Blev en myskväll hos mamma och pappa

Fick mig en myskväll trotts allt :) Kollade först på anaginas show, vad tyckte ni? Tyckte faktiskt den var bra, positivt överaskad men lite för mycket blev hon ibland kan jag tycka. Inte så profishonelt ( stavning? ) svärde och höll på hela tiden, visst man ska vara sig själv och det är jätte bra men ja jag vet inte. Kommer nog titta i fortsättnigen för det helt okej!

Sen beställde jag thai mat, GICK ner och hämtade det sen kom mammi och hämtade mig åkt med henne hem och käkade, kollade på robinsson när pappa kom hem också och hade bara allmänt mys typ. Har inte följt robinsson denna säsongen, brukar göra det men det har varit samtidigt som SOS västkusten och eftersom vi är två som bestämmer om vad vi ska se har det blivit SOS västkusten vi kollat på, kollade något avsnitt på webben men det hackde så mycket och sen var det för sent för att se första avsnittet så jag sket liksom i det sen. Men ska nog börja kolla det är skoj, vad tycker ni? Någon som följer det kanske?

Så kom hem för inte så längsesen, pappa var snäll nog att köra mig hem i deras "nya" bil som dom försökte lura i mig att dom hade köpt men så dum är jag inte haha, vet att dom hade sagt det till mig idigare isf och tillslut kom det fram att det var en hyrbil då dom lämnat in deras andra, haha.

Awww pojkvännen missade precis färjan hem så han har fått sitta där nu sen fem i halv elva och nästa går tio över tolv, vilket är ganska snart men inte så kul när man stressat hem, missat den med några minuter knappt det när man jobbat hela dagen och får sitta där och vänta, fy ! Då önskar man verkligen att man hade bro, då och när det är massa köer fyfan. Men men det är bara till att bita i det sura äpplet, kanske han lyckats somna lite inte kul när man ska upp klockan sex imorgon att komma hem så sent, plus att han nog inte ätit något nästan på hela dagen, så det är nog en ganska trött och arg pojkvän som kommer och kryper ner i sängen sen.

Nä det är precis vad jag ska göra nu, krypa ner i sängen har mina två sista körlektioner imorgon sen ska jag boka halka och tid för uppkörning så småning om, spännande ! Nä som sagt sägen var det ja, ser på en gammal beck på tv nu en med sven volter tycker dock inte dom är lika bra som dom med peter haberg men det får duga, bätte än allt annat tråkigt som går vid denna tiden. Godnatt på er sovgott puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback