5e oktober 2010

Sorry för dålig uppdatering men har verkligen inte haft någon tid över alls för bloggen. I söndags var jag bakfull och slapp, var i stan med pojkvännen och köpte lite nya saker men kollade mest runt. Sen blev det till att plugga eller ja skulle plugga så tanken var ju god men det blev film ist (a) höhö. Igår var jag i skolan till halv fyra sen hem och kurera min sjuka pojkvän, eller ja lite sjuk är han hosta och snorig sen ramlade han ner ifrån ett berg på fyllan så hans ben gör väldigt ont och han kan knappt gå och eftersom det krävs det på hans jobb så får han vara hemma ifrån jobbet tills det blir bättre.

På kvällen blev det till att plugga lite och övningsköra mycket, ska ha nästa lektion på torsdag och vill verkligen satsa på detta körkortet nu så ska se till att öva mycket.

Idag blev det ingen skola, orkade verkligen inte upp och sen när Gustav ligger kvar i sängen blev det ännu svårare så eftersom det är prov imorgon beslutade jag mig för att vara hemma och plugga idag ist. Och det har jag faktiskt gjort nu, känner mig riktigt duktig och mer ska det bli. Har även plockat undans, diskat och städat nedevången. Gustavs föräldrar kommer hem ifrån Mallis idag så tänke jag skulle göra lite fint, sen hade jag ju folk här i lördags så det är väl inte mer än rätt.

Nä nu ska fortsätta plugga, ikväll ska jag med mamma hem till moster och gowsa med mina favorit pojkar Edvin och Elias och kanske deras bröder också är hemma ;) fast dom är för stora för att gowsa med, bara lilla Melvin som går också han kanske också kommer och hälsar på eller vi till honom vem vet så det ska bli riktigt mysigt. Hörs sen puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback