28e oktober 2010

Fan va dålig jag är på att uppdatera, fy skämms ! Lovar att jag ska bli bättre, men det är ju så tråkigt när jag inte kan lägga ut några bilder eftersom jag inte har någon kamera mera buhu ! Men får försöka lösa det ändå, har ju camen men den är inte sådär jätte bra haha, men får väl kanske duga då?

Ska berätta något skoj för er, håller på med en ny låt wiie ! Har lite skrivtorka nu därför jag passar på att blogga men jag känner redan nu att denna låten kommer bli sjukt bra, den kommer betyda så sjukt mycket för mig så hopppas att ni kommer tycka om den :) Vet inte när den blir klar, eller när jag bestämmer mig för att släppa den men håll ögon och öron öppna, det får ta den tiden det tar helt enkelt :)

Har mycket annat vid sidan av nu, körkortet, skolan, pojkvännen, familjen och vännnerna så det är fullt upp hela tiden, men det dröjer nog inte allt för länge ska ni se ;) Nä dags för att försöka fortsätta skriva igen, hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback