13e oktober 2010

Hade körlektion i skolan idag, nu har jag bara fyra st lektioner kvar och sen ja vad händer då? Får nog köpa till 10 st till, för att vara super säker på det jag gör, känns ju dumt att vara sådär halv säker och sen kugga. Nej hellre köper jag till några extra och är säker. Sen åkte jag hem, har leggat och läst och sätt på tv och bara tagit det lugnt sådana dagar behöver man verkligen ibland eller hur?

Sen åkte jag hem till moster fast hon var på östra med med några av barnen, så mormor var där och passade Edvin så jag åkte dit och hälsade på och hjälpte henne lite med honom. Min prins, han har lärt sig att säga emma nu åh, han har blivit så stor och nu och lärt sig säga jätte mycket saker. Innan kallade han mig för lella eller något i den stilen ingen aning om vad han fått det ifrån inte så speciellt likt men barns välrd är ju inte samma som ens egna ;) Men nu säger han Äämma, så söt ♥

Har försökt få han att säga det många gånger men han har alltid sagt mamma, emma och mamma är kanske lite likt? Jag vet inte, men nu kan han. Så duktig så min prins ♥




min prins, älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback