11e oktober 2010

Ingen bebis än så länge iaf, väntar med spänning på att det lilla livet ska komma till världen ♥

Sitter i skolan nu, börjar om typ 40 min och sen har jag en lektion efter den lektionen också så det är lång dag i skolan idag, riktigt segt. Hade ingen energi alls till att ens gå till skolan idag egentligen men fick släpa upp mig själv ändå. Speciellt jobbigt blir det när pojkvännen ligger kvar i sängen, buhu ! Sen kan det bero lite också på att jag inte somnade förens klockan halv tre inatt eller något, brukar somna absolut senast tolv annars. Illa det, men hade så roligt med min pojkvän, vi skrattade och cpade så mycket hela tiden så tillslut gick det inte att sova.

Idag har jag skickat ett medelande till fotografen johnny det är han som tagit bilderna på headern, jag vill att han ska fota utomhusfotografering på Edvin och Elias men han verkar inte riktigt ha tid för det. Men får se idag, han har inte svarat på smset än men har skickat x antal gånger innan och fått ett nej så det lär väl bli det idag också kanske. Men samtidigt förstår jag honom, att han inte har tid. Han jobbar ju med ett annat jobb utöver fotograferingen och det jobbar han med heltid ( det andra jobbet asså, kanske blev lite otydligt ) Så vi får väl se hur det blir, hoppas på att han kan iaf.

Pojkvännen är fortfrande sjuk så jag har ju inte så mycket annat att göra, eller jo jag måste ju lämna in en sak också men vet inte om jag ska skippa skolan imorgon och göra klart det ist höhö. Får se, mår inte så bra idag heller. Kanske blivit smittad? Orkar inte vara sjuk, samtidigt som jag vill vara lite sjuk för att vara hemma. Eller nej, bäst att hålla sig frisk om bebisen behagar sig komma ut annars får jag ju inte se det lilla underverket och det skulle ju vara förargligt.

Nä nu har jag slut på ord, blir bara massa pladder ifrån mig haha. Egentligen har jag ingenting att skriva men ändå bli det såhär långa inlägg helt sjuk. Vem orkar läsa egentligen? ;)

Kommentarer
Geirmargrethe säger:

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-09-19 | 08:37:17
Bloggadress: http://geirmargrethe.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback