1 år med min underbara pojkvän ♥

För ett år sedan blev jag och min pojkvän tillsammans, ett år. Gud vad tiden går snabbt helt sjukt egentligen, minns det som om det var igår det är en ganska ja vad ska man kalla det rolig historia, har jag berättat hur vi träffades? Tror inte det så vad passar inte bättrre än att göra det idag?

Jag och min kompis Patrik fick en frågan av hans bror om vi kunde stå i baren på han och hans vänners kräftsvia år 2008 vilket vi tackade ja till. Då träffade jag Gustav han är en av dom som har garaget med Patriks bror, men vi sa bara snabbt hej. Eftersom vi bor på en ö där alla känner alla så visste jag redan då vem Gustavs var, hans namn är inte så obekant för någon här ute kan man säga. Men jag kände absolut honom inte.


Gustav med några vänner. kräftskivan 2008

När jag gick i 8 an tror jag det var första gången, jag och min kompis Veronica var ute och tog granar ( någonting man gör här ute orkar inte gå in i detajt på varför eller hur det går till just nu ) iaf så hade vi hittat massa granar och då ringde Veronica som då kände Gustav dit honom och hans kompisar för att hämta dom. Det var första gången jag såg honom vad jag kommer ihåg och då tyckte jag att han var super fin och önskade att han skulle bli min pojkvän. Det var en rappare Lizen tror jag som hade gjort en låt om en som hete Gustav och den satt jag och lyssnade på hela tiden och tänkte på Gustav. Kärlek vid första ögon kastet kan man säga ifrån min sida :)

Iaf detta var ju innan kräftskivan och allt, åren gick och jag tänkte inte mer på han på det sättet. Sen så stod vi i alla fall på kräftskivan första året jag och Gustav sa väl typ kanppt hej till varandra. Året gick efter det och det var väl inget mer tänkt på han eller något, tills på påsken då det hände en del insedenter mer honom och folk började prata och bla bla bla..

Sen var det dags för kräftskiva igen, och eftersom vi hade stått året innan så frågade dom oss detta året också ifall vi ville stå. Vi kunde ju allt och kände många nu och sådär så vi sa att vi kunde det. Och detta året så var hade Gustav också hand om det eller vad man ska säga, så när vi kom så sa han hej och sådär sen under kvällen kom han fram till baren där vi stod och började ragga på mig, men eftersom han var full så tänkte jag mer att det var en fyllegrej. Vi kysstes några gånger och pratade lite fram tills han däckade typ, men jag tänkte fortfrande att detta bara va en fylle grej, något han sa till många tjejer.

Nästa dag få jag ett sms ifrån honom då han fått mitt nummer av en tjej jag klipper mig hos och tydligen han också, så vi började prata lite och så där. Han ville att vi skulle ses vilket jag inte riktigt ville eller är ganska blyg när det gäller att träffas så, tycker det blir mest pinsamt. Men iaf jag och en kompis åker över till honom där han sitter med ett par kompisar och förfestar, har trevligt. Sen ska alla vidare på fest och vi drar med till Gustavs kompis som bor inte lång härifrån, var inte kvar så värst länge gick hem efter ett par timmar ensam.


jag och gustav den andra helgen

Dagen efter smsade och ringde han och ville ses men tror inte vi gjorde det förens några dagar senare, jag visste inte riktigt vad jag ville. Kände mest att jag ville vara singel och leva livet, men vi träffades iaf i samma vecka tror jag och kollade film, sen sågs vi på några fester men jag ville inte riktigt ändå kände jag. Mina kompisar drog med mig hem ill honom och kollade på film och massa, sen blev det att jag tillslut gav med mig tänkte - ja ja jag får väl bli tsm med han då på ett ungefär, men sen kom ju alla känslor och jag blev riktigt förälskad, aw som i sagorna typ. 



Jag fick min prins tillslut och det är jag oerhört tacksam över, hade det varit tvärt om hade jag bara sagt fuck off om någon hade struntat i mig sådär, men är jätte glad att han fortsatte kämpa och inte slutade höra av sig för det är tack vare det som han är min idag. Tack älskling ♥


∂υ äя мiη bεty∂εlsε i σя∂εt käяlεk ‹з

Idag kan jag inte först varför jag tvekade? Är ingenting utan dig älskling, vi har haft ett helt underbart år tillsammans och jag hoppas på många mer för ett liv utan dig vill jag inte leva ♥ Du har fått mig att må hur bra som helst, skulle inte byta bort detta mot något i världen. Jag har funnit min andra halva, den killen jag vill dela mitt liv med och det är du älskling

Här är lite bilder ifrån året tillsammans





















älskar dig idag, imorgon och föralltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback