Folk är konstiga..

Ibland blir ingenting som man tänkt sig, men tror att allting har ett lyckigt slut eftersom någon nån gång skrev det i en bok och sen dess har alla sagor alltid slutat lyckligt, frågan är ju bara varför man hela tiden föreställer sig det i sitt huvud när man vet att det för det mesta inte blir så?

Om man har varit otrogen tex så tänker man men det är bäst jag berättar, då är jag iaf ärlig och då kanske hon/han ser det så. Men då blir det ett jävla liv och det slutar med att hon/han går. Vilket inte är något konstigt så sätt, det hade jag också gjort. Men hade man då ist inte valt att berätta så hade det första hon/han nämnt i samma stund sanningen kom fram - varför berättade du det inte, då hade vi kunnat göra si eller så? bla bla, alltid samma sak. Varför kan ska man alltid ha något att " skylla " på, eller förstår ni vad jag menar? Nu säger inte jag att detta har någonting med otrohet att göra, det är någo utav det värsta jag vet. Skulle aldrig kunna röra någon annan när jag redan har en som jag älskar och som framförallt älskar mig.

Men tycker mäniskor är så, ja vad ska man säga.. konstiga? Kanske inte rätta ordet men dom ska alltid hålla på att vrida och vända på allt. Det kan aldrig få vara bara som det är utan det är alltid någonting som är fel, man ska alltid ha något att gnälla över men ändå så tror man att man är så himla bra och gör inga större fel, men det är just det som är det stora felet..

Vet inte riktigt vad jag vill säga med detta, haha bara något jag kom och tänka på.. vad tycker ni? Har ni några tankar kring detta, dela gärna med er isf.

Kommentarer
Hilma gustafsson säger:

HEj är du den där ensanna som skriver låtar på you tube med sofijh t.ex ?

2010-06-02 | 16:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback