Ställa om klockan

Ja, gud det tänkte inte jag på men kommer ihåg att förra året när jag fyllde 18 och skulle ut så skulle man flytta fram klockan en timma, så nu är den redan 11 haha. Ja sova mindre suck, men man vänje sig väl? Någon som hade glömt att ställa om den? Jag hade faktiskt, gustav fick påminna mig igår kväll men hade redan glöm det imorse när jag kollade på klockan på mobilen, men det är ju tur att man har en data då haha.

Hur var eran gårdag då? Min va super mysig, lagade mat till mamma och pappa som kom hem från värmen, sen bjöd jag över syrran och hennes sambo, mormor och farmor så dom blev riktigt överaskade när dom kom hem. Det hör inte till vanligheten att jag gör mat om man säger så, men igår gick det riktigt bra måste jag säga :) Jag kan om jag vill haha. Nä nu ska strax åka iväg och jobba så får se till att käka lite innan, hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback