9e juni 2010

Ja vad finns det att skriva om förutom att jag saknar gustav? Ja jag vet faktiskt inte, det kommer bli mycket sånt nu eftersom det är det som händer i mitt liv just nu och denna bloggen handlar om vad som händer i mitt liv, därför inte så konstigt.. Men klart det kanske kan bli lite väl mycket om en och samma sak kanske, men man behöver faktiskt inte läsa isf om man inte vill det :)

Han har hört av sig idag så han lever ju iaf, så söt när han ringde och sa godnatt och att han älskade mig ♥ aw då blir jag glad, då vet jag att han inte glömt mig iaf. Får ligga och gowsa med en tröja som jag dränk nästa i hans perfym och lilla zera, hon mår inte riktigt bra är dålig i magen stackarn så hon är lite extra kelig nu men det behöver jag lite nu så det är bara bra :)

Fast det blir lite jobbgt när hon går över datan hela tiden haha, så det blir massa konstiga bokstäver och går in på massa sidor och det är ju lite jobbigt speciellt när man bloggar? haha, ja ni förtsår nog. Men just nu ligger hon och sover lite så får passa på snart är hon vaken och kelig igen. Hon behöver massa kärlek, som jag så det är bra att vi har varandra.

Kom på förut också att hon är fyra månader idag, stora tjejen nu ♥ Hon växer så det knakar och snart kommer hon vara en jätte stor kisse, men hon kommer alltid vara våran lilla bebis :) Eller iaf så länge tills vi bestämmer oss för att skaffa en bebis ( en människa bebis då vill säga ) Men det dröjer nog några år tills det blir, men man vet aldrig vad som händer och inte, det får framtiden avgöra.. vi får se vad den har att erbjuda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback