9 månader med älsklingen ♥

Jösses vad tiden går, hade ju kunnat ha fått en liten bebis nu ;) haha ! med tanke på det så ska ju min moster ha en och har gått lite mer än två veckor över tiden alltså blev hon gravid ungefär samtidigt som jag och gustav träffades haha. Lite kul ändå, min andra moster fick sin femte son på våran 6 månaders dag, min systers bebis förväntas komma den nionde onde oktober och vi har våran ett års dag den åttonde. Alla bebisar kommer till och kommer ut ungefär vid samma tillfälle som jag och gustav har något haha.

Gud nio månader, trodde aldrig att det skulle bli något serisöt i mellan mig och gustav i början.. Men som han säger idag att det var kärlek vid första ögonkastet ifrån hans sida så kanske det stämmer? Jag blev  ju iof lite små kär i gustav första gången jag träffade honom när jag gick i åttan och han skulle gått andra året på gymnasiet men han jobbade ist, ja iaf. Han var ju mycket äldre och jag var ju bara liten så han hade väl inte tid att ens märka mig haha. Men ja, 9 månader har gott och det ska blir betydligt många mer !

Har aldrig känt såhär för någon annan tidigare, detta är min man ♥ och jag vill aldrig ha någon annan. Som gustav brukar säga jag tror vi är menade för varan och vi kommer alltid hålla ihop, jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan min prins. Detta är på riktigt och det känns verkligen, jag har alltid varit den som sökt efter kärleken när jag inte haft den men när jag lärde mig att sluta göra det och ta det som det kommer så fick jag den vackraste på jorden, min baby ♥

Vi är så himla lika men samtidigt så himla olika och jag tycker det är bra, man ska inte tycka samma om allt men det ska ändå funka. Man ska kunna kobinera varandra, ge den andra något som ingen annan kan. Genom bara en blick kunna veta vad den andra vill, genom en kram kunna fögylla en dag. Jag är så glad, jag är så kär och jag är så otroligt lycklig !

Förra helgen gick vi på mio och skulle testa sängar, gick och höll varan i hand och kollade runt på alla sängar, provlåg dom, skrattade och hade hur mysigt som helst. Pratade om framtiden, vilken säng vi skulle ha, vilket matbod och sådär, sådan saker har jag aldrig föut vågat ens tagit upp. Pratat om barn, flytta ihop, köpa hus i framtiden osv.. Men allt känns så rätt, det känns som om det ligger oss båda nära men ändå inte så nära. Man får drömma lite, skapa sig bilder och få bygga upp någoting tillsammans. Det är helt magiskt. Nio månader tillsammans med dig, det har varit den bästa tiden i mitt liv och jag älskar dig idag, imorgon och föralltid ♥


Älskar dig hjärtat ♥


Kommentarer
Jennie säger:

aww grattis:) ska du inte göra en låt om er och ta nya bilder`?

2010-07-08 | 20:05:58
Bloggadress: http://mackansflicka.blogg.se/
Askmaiken säger:

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-03-25 | 17:15:22
Bloggadress: http://askmaiken.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback