Inte min dag idag

Gud, hur dålig kan en dag bli? Kände redan när jag vaknade att jag verkligen inte orkade ta mig upp men gjorde det iaf och skulle iväg till skolan, vi skulle gå. Tänkte det skulle vara slaskigt så fick ta skor med klack på, vilket jag inte skulle gjort ! Ajdå, hallt som fan åkte nästan skridskor hela vägen kände det som haha. Vi hann iaf till bussen men det va typ precis, fick springa en massa så man kände sig inte så fresh när man satte sig på bussen.

Väl framme i skolan somnade jag på svenska lektionen och sov hela den, sen andra hade vi vikare så vi satt bara inne på facebook typ, slappt ! Nödvändig dag i skolan ehm nja inte så?

När jag kom hem tänkte jag att jag skulle göra mig lite mat, steker bacon och gör pasta. När jag ska göra såsen och ska ha i lite grekisk yogurt ( stavning? ) så var det vitlök i, fan aja det får gå tänkte jag. Skulle hälla i salt och locket på saltet åker av så allt åker ut.. Shiit ! Hälde i socker för att försöker få bort så mycket av saltet som möjligt men icke då, den smakade fan så fick hälla ut och börja om på nytt.

När jag skulle göra det denna gången så hällde jag i mjölk och skulle vara smart och ta lite grädde, vänder mig om och ska ställa av pasta, vad tror ni händer? jo självklart har jag glömt sänka plattan så det bara pyser över och blir massa äckel på plattan som stelnar.. gahh. Jag och kök ingen bra kombination inte haha... Ja undrar vad som händer här näst? får hoppas på ingenting, plattan var så varm innan så kunde inte göra rent så nu har den väl svalnat så jag får väl se till att städa upp efter mig..

Kommentarer
Therése säger:

Haha ojdå, detta låter inte bra :/

Lycka till i fortsättningen med att laga mat gumman ;)

2010-01-12 | 14:24:14
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback