2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: hmm, nää?
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Ja, kan man kanske säga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
4. Dog någon som stod dig nära?: Ja
5. Vilka länder besökte du?: Inget :(
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: ja
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 8/10-09 ♥
8. Vad var din största framgång 2009?: att jag slutade röka
9. Största misstaget?: finns nog många
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja
11. Bästa köpet?: Alla party klänningar
12. Vad spenderade du mest pengar på?: mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Yes
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: det finns många men fyra av dom är, beautiful day, no promises, new love in town och i gotta feeling
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?: skrattat
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: gråtit
18. Hur tillbringar du julen?: hemma med släkten
19. Blev du kär i år?: yes
20. Favoritprogram på TV?: det finns myckert kan säga några, desperate housewives, paradise hotel, 90210 och självklart disney chanel kanalen
21. Bästa boken du läste i år?: Mari jungstedts böcker
22. Största musikaliska upptäckten?: ingen vad jag vet?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: haha, ja
25. Något du önskade dig men inte fick?: Njaa?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Jag firade den hemma med mina vänner sen blev det  vidare till invingen på trubban
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: ja
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: samma som alltid
29. Vad fick dig att må bra?: gustav ♥ 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: ingen tror jag? 
31.Vem saknar du?: ingen vad jag vet?
32. De bästa nya människorna du träffade?: gustav ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback