23e februari 2010

Var några dagar sedan nu, sorry. Men har inte riktigt haft tid till att blogga men får göra det nu :D

I lördags blev det iaf dricka, som jag trodde. Det kom hem ett par polare till killen och vi satt och hade det trevligt, tjötade och drack. Sen drog vi till golfen för att lyssna på något band som skulle vara där och spela, rock var det så inte riktigt min smak men eftersom gustav och hans polare ville se dom så får man ju ställa upp? Ja självklart. Så det var en ganska lugn och trevlig kväll :)

I söndags jobbade jag och bara myste med gustav hela kvällen ♥ Spelade även bingolotto haha, sjukt kul faktiskt. Dock vann ingen av oss något men ändå roligt att göra något tillsammans bara.

Igår var jag i skolan hela dagen, sen blev det hem och plugga och på kvällen var jag och Beckan duktiga tjejer och tränade, eller ja efter halva tiden orkade Beckan inte mer ( tyckte det var tråkigt ) så vi gick. Men tog en promenad hem ändå så vi kände oss ändå duktiga :)

Nä nu ska jag ladda ner lite serier som jag ska kolla på, ha det bra så länge så hörs vi ♥


Kommentarer
Johanna säger:

när kommer låten ? o:

2010-02-23 | 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback