Bakfull tjej

Ja det kan man ju säga, fy.. Hatar att må dåligt och inte ha ork till någonting, suck ! Men men, man mår som man förtjänar brukar man väl säga? Men idag tycker jag inte det stämmer, haha. Borde få må bättre, men det kanske bara är min åsik? Blev inte lika galet full som jag trodde men full blev jag, spriten är min vän ibland.

Ska jag berätta något kul, jennifer som sjungit mina refränger åkte och sökte till idol idag. Fatta cool? haha, hon är grymt duktig så det skulle förvåna mig stor om hon inte gick vidare faktiskt. Håller alla tummar som går för att det ska gå vägen, hoppas ni också göra det?! Nej nu måste jag vila en stund, ska på angelicas och johans bröllop vid 4 så måste passa på att sova lite nu, men vi hörs sen ♥

Kommentarer
emelieresander säger:

frågestund på bloggen

släng in en fråga

svarar bara på seriösa frågor

http://emelieresander.blogg.se/

2010-04-10 | 16:13:32
Bloggadress: http://emelieresander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback