Vad är ditt problem?

helt seriöst vad är ditt problem? Du ska ge fan i att gå runt och snacka en jävla massa skit, jag bryr mig inte om dig mera du är död för mig och jag har sluta lägga ner massa energi på dig så sluta gå runt och snacka! Du säger att jag är dum i huvudet? en fråga, vafan har JAG gjort dig? allt som hänt är pga dig och det är du som har gjort ditt val, sen sitter och du snackar om att jag är dum i huvudet osv seriöst, vad har jag gjort dig? Ingenting.. Du tycker det är konstigt att jag har något imot dig? hmm låt mig tänka, nej det är inte konstigt det är mänskligt !

Har du problem så kom till mig direkt ist för att springa och snacka till en massa andra, speciellt till sådan som tycker om mig? Ganska osmart, eller du kanske ville att jag skulle veta det bara att du själv inte vågade sägade säga det eller stå för att du sagt det? Du har sjunkit så jävla lågt nu och jag är så jävla trött på dig och allt som har med dig att göra. Låt mig och mitt liv vara, jag skiter i vafan du gör med ditt men skaffa dig något annat att snacka om en mig om du endå bara ska snacka massa skit till folk.

Kommentarer
Anonym säger:

who?

skriv inte om det här om d är en som stått dig nära eller så.. den personen kanske tkr det är d som är kul.. men inte vet jag :)

2009-10-21 | 17:21:45
Adelina säger:

Hej! Jag undrar om du kan fixa en likadan header till mig, sån som jag har just nu fast bara byta headerbild på mig? Headern behöver inte vara exakt likadan men lik iallafall! Skulle bli jätte glad isåfall. Puss

2009-10-21 | 21:54:48
Bloggadress: http://adelinaadelina.blogg.se/
janni säger:

vem ? :/

2009-10-22 | 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback