Underbart vänder !

Kan det bli bättre? Underbart väder och jag ska få träffa min favorit bebis idag också, wiie livet är på topp ! Igår va en kanon dag och miss li va grymt bra ! Lägger upp bilder senar för ska ner till klova med mamma massa andra och lilla edvin <3 Aw saknar dig så sjukt mycket, helt sanslöst och älskar dig hur mycket som helst. Pratade med whilliam ( en av edvins bröder ) häromdagen och då sa han att edvin hade börjat nästan krypa hallegodisen :D eller kanske mest försökte? haha det återstår att se, mamma ska nämligen passa honom så då beslutade jag mig för att följa med. Har ju ändå inget bättre för mig? sen äre skönt att komma ut i detta fina vädret också ist för att sitta här framför datorn som jag annars skulle gjort haha. Nej nu får jag panik av att sitta här vill träffa edvin nu så ska slänga på mig lite kläder och gå ner. Ska även kolla en stund på när ludvig ( edvins andra bror ) spelar cup :D han är grymt duktig ! Som sin andra bror ( andreas ) eller andra bror kanske man ska säga? hmm .. dom är iaf 4 barn :D Andreas är älst lika gammal som mig, sen kommer whilliam på snart 13, ludvig på 10 och lilla edvin på typ7 månader tror jag? haha .. något sådan iaf.. Hallegodisen för honom ! Så dom är en ganska stor familj :) Nej ingen tid för detta mer, nu ska jag dra skriver mera sen. ha det bra så länge !

Peace and love

Kommentarer
cryylvas säger:

Håller med dig om vädret. Äckligt bra väder

2009-05-30 | 15:52:42
Bloggadress: http://csundstrom.blogg.se/
Melad säger:

Hejsan,

villa bara säga att du har jättefint hår!

Kram

2009-05-30 | 17:03:18
Bloggadress: http://onlines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback