OJ !

herregud detta kunde slutat illa inser jag nu, haha fast det är ganska kul ändå. Nu när jag kom hem och skulle flytta på ett par böcker som jag lagt över min platttång som jag använde i hmm va vad det nu, onsdags tror jag. Så känner jag att dom är varma, har även kännt igår att det luktat bränt och sådär men inte tänkt mer på det. Men självklart har jag glömt att dra ut sladden te platttången så den har stått på i typ 2 dagar i sträck natt och dag :O det är ju ett riktigt under att det inte börjat brinna säger jag bara.. herregud. Det har legat en mic brevid den och böcker på den, helt sjukt. Haha men är man glömmsk så är man (A) Tyckte det var en aning äckligt nu, ifall det hade börjat brinna typ när jag hade legat och sovit eller något :O usch. Någon som varit med om samma sak eller något liknande? Berätta gärna isf :)

Kommentarer
Martina säger:

HAHA ja jag har varit med om nästan samma sak, två eller tre gånger. Men då har den bara vari på under dagen. Men jag har märken i golvet efter två av gångerna XD

2009-05-08 | 13:55:53
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/
Janpan säger:

jag har bara glömt på plattången över en dag.. tyckte de va tillräckligt läskigt.. eftersom jag inte va hemma, de kunde ha börjat brinna ju

2009-05-08 | 18:26:52
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/
Therése säger:

HAHA , Emma, du är gaarn! ;)

2009-05-08 | 19:28:04
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback