Tycker inte om snö !

Nej nu får det fan räcka med snö asså, usch vad jag är trött på det nu. Det ska vara snö när det ska eller inte alls och nu är det dags för våren att komma fram tycker jag ! Min externa hårdsik har flippat totalt nu dom senaste dagarna så är fett rädd att jag inte får mina bilder och all musik och sådär :/ försöker få över det som går men allt blir dt icke så jävla tråkigt :( Typ alla bilder ifrån när man är typ bortrest och sådär, suck ! Men får rädda det som går sen ska jag lämna in den jävla skiten !

Dagen idag har varit riktigt slapp, Alex kom hem till mig eftersom han inte ville gå till skolan och jag är ledig så tyckte jag han kunde ta sig hit eftersom han skulle käka våran super goda pizza ( alla som ej smakat den, som inte kommer härifrån då tvingar jag käka den pizzan ) åh som alla andra blev han också väldigt nöjd och tyckte den va jätte god. Och även han tyckte min säng var jätte skön. haha jag säger ju det, alla håller med mig mohahah ! Vi såg på två filmer en som elin rekomenderade och den nya batmen filmen, båda var faktiskt jätte bra verkligen se värda :) Sen sov vi resten av tiden och nu sitter jag här. Mamma ville att jag ska hjälpa henne möblera om, hon blev nog så sugen eftersom jag gjorde det nyss. Haha så får la hjälpa henne nu.. skrivera mera sen

Peace and love

Kommentarer
terran säger:

Svar: Nejdå, inte efter alls, får väl skylla på att jag aldrig haft en bra data tills nu då (a)

HAHA ja, fyfan de kan gärna komma nu! :)

2009-03-12 | 22:37:08
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback