Torsdag morgon

Vaknade inte för så längesedan, grymt seg i hela kroppen. Känns verkligen inte som om jag sovit bra inatt asså, åh jag som skulle sova hela torsdagen hade jag tänk, jaja det blir aldrig som man tänkt. Vad ska man hitta på idag då, hmm.. Blir nog till att uppdatera klart bdb har ju lovat att lägga in lite bilder ifrån dopet här också så gör det senare också hade jag tänkt. Hur ser eran plan ut för dagen? Jag tror nog jag ska ut och gå sedan också om någon är på haha, hoppas på det! Sen kanske det blir till att åka upp eller ner eller vad man nu säger till Örebro i helgen, men det beror på. Ska hälsa på Elin nämligen, så det ska bli kul. Om inte det blir till att åka till Elin så blir det till att dygna hela helgen tror jag haha. Nej nu ska jag sätta igång med uppdateringen, dom ska ju även in på facebook så ni som vill in och kika där eller på bdb. Skriver mera sen, ha en fortsatt bra dag alla :)

Peace and love

Kommentarer
jävla fula överviktiga fettot säger:

du är bääst!! dina låtar är bääst!

hur gör man för att va som dej?

hur gör man för att lära sig rappa?

jag vet, jag är cp, men du är bäst

2009-03-05 | 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback