Promenad

Ja som jag sa innan ville jag ut och gå och det fick jag också :) Strax efter inlägget svarade Noomie men var hemma hos hennes pojkvän så hon skulle ringa sen. Men det dröjde inte så länge ( bor ju nära varan ) så gick vi ett varv i slingan sen runt i området lite också, riktigt skönt :) Åh nu har jag fått mig lite mat i magen också det satt riktigt fint ska jag säga er :) mumms , sitter och kollar på herkules så jävla bra ! teknat då förståss (A) vad skulle jag annars se på? haha. Nej nu är det bara till att försöka få lite matte gjort iaf, orkar egentligen inte men man måste ju. suck. Slänger upp lite bilder nu när det är så fint väder så är det ju alltid kul att ta kort, eller vad säger ni?










Kommentarer
Martina säger:

Åh gud vad härligt att vara ledig när det är så fint väder :)

Ja visst är det kul att fota speciellt när det är så fint väder som det har varit idag :)

2009-03-19 | 15:46:34
Bloggadress: http://miniimartina.blogg.se/
Anonym säger:

hej hej :)

läget?

d e sommar ju snart :)

2009-03-19 | 21:47:10
Bloggadress: http://unik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback