Inte riktigt som planerat

Nej dagen blev ju inte kanske rikrigt som planerad om man säger så, jennifer skulle ju komma och spela in men efter LÅNG väntan på den tösen så gav jag upp. Efter att ha skickat sms och väntat ifrån klockan 2 när jag kom hem till halv 6 så fick jag svar och då sa hon att hon var sjuk. Krya på dig gumman , men du kunde inte sagt det en aning tidigare eller? (A) jaja inget att göra drog hem till putte och hjälpte han med hans läxa, ja kan ni tänka er? Ibland får man vara snäll och hjälpa sina vänner när dom behöver, haha. Eller så gott man kan, kanske man ska säga? :P Iaf efter det tjötade vi en massa och sedan kollade vi andra avenyn, mys ! Nu har vi bestämmt att vi ska klara vem som kan vara uppe längst antal timmar utan sömn och vi ska börja på fredag och se hur länge vi klarar. Haha kanske nämnt att jag vill testa på det innan? Men ingen har vellat göra det med mig men nu har jag en som vill så ja det blir väll av nu till helgen förhoppningsvis. Åh låten vet jag ej när den blir klar Jennifer får la ta och bli frisk först. Så får återkomma med det, nej nu ska jag nog lägga mig finns ju inte så mycket roligt att göra här inte :/ suck. Skriver mera imorgon ha det bra alla och godnatt.

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback