Inget blir som man tänkt

Ja , hade ju verkligen inga planer för att dricka igår men då så blev det iaf. Först drog jag och Noomie hem till Oliwia ganska sent och bröjade dricka där med henne Putte, Johan och John ganska trevligt. Sen blev det vidare till en glad Robin där Janni, Therese, Therese W, Jonas, Mela och Therese Ws tjej kompis var fick aldrig klart för mig vad hon hette (sorry ) det var kul massa dans snack mm, sen kom även Beckan ( saknad ) + andra härliga mäniskor :) Det var faktiskt jätte roligt. Sen bar det av te strandbaren som hade stängt ( suck ) där stor det typ 20 killar utanför och letade efterfest typ, blev till att gå hem te Linus men han var sjuk så vi fick dra vidare och det blev hem till Haren där jag och Janni tillbringade natten. Kom hem vid 10 och har leggat i sängen sen dess varit uppe två gånger och käkat bara snacka om trött och nu är det melodifestivalen som gäller medans alla andra är ute och super, fyfan fattar icke hur ni orkar dock men men. Nej lägger nog in ett par bilder ifrån igår här lite senare kanske för nu ska jag se melodifestivalen som sagt sen eftersom jag sovit hela dagen blir det väl till att vara uppe hela natten typ haha ! Vad ska alla göra idag då? melodifestivalen eller? Isf vem hejar ni på? :D skriver mer sen

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback