Hur jag lärde känna Sofia

Ja det är många som undrar hur jag lärde känna Sofia eller ja Sofijah som kanske ni känner igen henne som, tänkte dra den "historian/bestättelsen" ifrån början tills nu.

Det hela började när jag böjade få intresse för hiphopen och det var vid 05 då sofia var en av få tjejer som rappade, började lyssna på hennes låtar tog kontakt med henne och vi började prata allt mer och mer men inte som vänner utan mest som bara vem som helst. Tillslut började vi prata mer som vänner och när jag och en kompis till mig åkte till lkpg för första gången tror jag? ( rätta mig om jag har fel noomie ) för att hälsa på Elin som vi också skulle träffa första gången då och henne kanske ni känner igen som cherry. Iaf jag och Sofia bytte nummer hade nog snackat en del via sms innan det också har jag för mig och dett var nog 06 någon gång. En av dom dagarna som vi var där bestämmde vi träffa med Sofia och träffade henne och hennes kompis Cornelia på stan vi gick runt och kolla kläder och fikade sen hann vi inte med så mycket mer. Jätte roligt att träffa henne verkligen och tror båda två kände att vi hade jätte skoj tillsammans skrattade och massa.

Ja efter det började vi ju såklart prata mer och mer, började göra låtar ihop ( det va under detta året jag började seiöst med hiphopen ) åh vi blev tillslut bra vänner över internett. Sen ett år efter 07 någon gång kom hon ner hit för första gången på sommaren och det var då Elin eller som ni känner henne som shorty var med här på talangjakten. Vi hade en massa skoj tillsammans då och det var ju naturligtvis kul att träffa Elin också, tyckte både jag och Sofia. Hon stannade i några dagar sen blev det himla massa saknad sen kom hon ner igen slutet av året då och då tillbringade vi den helgen med Sebbe och Johan eller som ni känner dom som Omega och Nokin ( fan känner att det bara e massa rappare hahaha ) men men, iaf så var det sen åkte jag upp till henne och var där och på den vägen är det. Sen har jag kommit dit och hon kommit hit några fler gånger till men orkar inte skriva allt :) Idag är vi goda vänner dock blir det inte att man träffas ofta när man bor så långt ifrån varan men kontakten håller vi ändå även fast vi kanske inte pratar jätte ofta nu  så vet vi vart vi har varan och det kommer aldrig ändras iaf inte på mitt håll <3

här är länk till hennes blogg så ni kan gå in och läsa om hennes dagar, mode och mycket mer som hon skriver om dagligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback