:/

just nu är jag JÄTTE glad fast samtidigt JÄTTE deppig och sånt hatar jag verkligen, fyfan ! Någon mer som känner igen sig? Jag har så himla mycket känslor imon mig nu så det finns inte, så glad för din skull just nu och för att du ska behöva slippa allt det där. Men kanske mest glad för min egen skull, är jag självisk? Sen är jag så otroligt besviken på henne, hur kan hon ens med? Jag förstår faktiskt inte hur du stod/står ut överhuvutaget. Så får jag ser henne blir jag äcklad, när ska du förstå? Allting snurra runt i huvudet och allting känns bara knas juts nu och då menar jag riktigt knas. Samtidigt som du fyller upp ett tomt hål saknas det ändå något som jag inte riktigt vet vad det är.. ett lende på läpparna betyder inte att man är lycklig? ett skratt förlänger livet vad gör då tårrana? :/

Kommentarer
sanna säger:

hej emma :) ja, att vara både deppig & glad samtidigt det har nog alla varit. & vad tårarna gör, dom rinner ner för kinden? nej, men att låta tårarna rinna kan också vara bra ibland, man måste få ur sig allt ibland. sen att vissa är ledsna mer än andra! det är tråkigt att det ska behöva vara så, men jag tycker du är så jävla strak rent utsagt. din musik, fan jag bara äääääälskar den :) & din blogg också. jag vet att du en dag kommer stå på benen utan alla jobbiga bekymmer. du kommer stå där & skrika ut din glädje, för det förtjänar du. vem vet en dag kanske du gör en låt som handlar om hur lycklig du är? emma, livet är inte lätt.. tänk såhär.. att du är långt nere i en ler grop, du ska klättra upp för all lera, det är en enormt lång väg, men du ska upp för den långa gropen! vägen är lång, men du kommer klara det! <3

2009-03-08 | 23:18:36
sanna säger:

förlåt att jag komenterar i din blogg lite då & då, men jag läser den nästan varje dag & bara måste komentera ibland. hoppas du inte tar illa vid dig.. :)

2009-03-08 | 23:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback