Kan det bli bättre?

Nej jag tror nästan inte det, denna dagen har varit super bra verkligen ! Björde med att jag passade Edvin och gowsade en himla massa med honom, gick ner till klåva och köpte glass av A med M och T mycket gott :D Sen gick vi vidare till P fast edvin tyckte inte det va så kul för han började bara gråta så fort han fick syn på P, aw stackar <3 Så vi gick hem igen åkte över och lämnade edvin och sen vidare till spinden för att spela brännboll men massa folk, Lisen, therese, malle, putte, beckan, jesper, janni, marcus sen kom även elin och josefin och tittade en stund innan vi drog ner till jungfruviken för att bada men det blev inte så mkt badande iaf inte ifrån mitt håll (A) haha , det va en massa bränn maneter så jag vågade inte riktigt haha. Sen blev det iaf vidare till O, jag, T och N satt och chillade med vattenpipan och sådär, riktigt nice. Och nu strax blir det oc maraton hos B så som sagt kan en dag bli bättre? :D nästan inte, underbart väder har det varit också det behövdes verkligen ! Laddar upp bilder ifrån dagen när jag orkar nu kliar det mest överalltid för myggorna har käkat upp mig :( haha nej nu ska jag se om det finns något att äta sen blir det väl till att dra vidare. Hur har eran dag varit? puss på er

Peace and love

Kommentarer
Janpan säger:

Härligt att du haft en bra dag :D de har jag md! :)

2009-06-23 | 00:10:05
Bloggadress: http://litefresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback