Dags för hemresa

Nu ska Elin, jenny och barnen åka hem, det kommer kännas jätte tomt utan dom nu i huset. Fast jag flyttar hem igen nu, för jag saknar min säng allt för mycket :( haha, det har varit jätte roligt att ha besök ifrån örebro, men tror dom tycker det ska bli skönt att komma hem faktiskt. Sen är ju Marlon sjuk så det kommer nog bli skönt för dom att vara hemma då, men vi får hoppas dom kommer tillbaka nästa år igen? :) Sen kommer säker vi åka till örebro och hälsa på fler gånger också. Nej nu tycker jag att putte ska hitta hans sladd så jag kan lägga in bilder, men får väl vänta tills jag kommer hem helt enkel. Bättre sent än aldrig inte sant? ;) Idag vet jag inte riktigt vad som händer mer, ska säga hejdå till dom och hjälpa putte och städa huset typ sen blir det väl bara te att slappa, eller någon som vill hitta på något kanske? Isf kan ni ju höra av er..

Peace and love

Kommentarer
Therése säger:

Tryck F5:)

2009-07-20 | 13:20:18
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
Madde säger:

Tacktack :) ja det har jag, men jag blir aldrig nöjd med texten. Hur gjiorde du din text med namnet? :) kram!

2009-07-20 | 18:13:45
Bloggadress: http://madeleinepetersson.blogg.se/
shorty säger:

vi kommer nästa sommar igen :D ja ni får ta o packa er upp så tar vi en 3dagars igen och fyllekorv på statiol mitt i natten ;)

2009-07-22 | 02:29:34
Bloggadress: http://shortydaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback