Utmanad igen

Andra utmaningen:
Jag är utmanad utav Alva
Regler: Länka till den som utmanat dig
Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

1. När någon har rökt måste jag trampa på ciggen eftersom jag får panik och tänker att det kommer börja brinna och då är det mitt fel ( spelar ingen roll om det är på gräs eller sten )

2. Jag kommer nästan alltid ihåg det jag drömmer och kan berätta det när jag vaknar

3. Vart jag än sitter kan jag aldrig sitta rakt upp och ner utan måste sitta antingen upp med benen eller i kors osv

4. Tog mitt första mun bloss redan när jag var runt 6 år gammal

5. När jag var liten och satt i kyrkan eller typ söndagsskolan med mamma ( va runt 3 år eller något ) klappade jag killen på kinden han kanske var lika gammal som jag är nu och säger " vill du knulla med mig? "

6. Har jag en dator i samma rum som jag är i kan jag inte låta bli att vara inne, måste iaf in en gång om dagen annars känns det som om jag missar hur mycket som helst. Men om jag väl är utan den klara jag mig hur bra som helst

7. Det värsta jag vet är att gå i stan och kolla i affärer efter olika grejer, när jag handlar går jag bara te dom affärerna jag vet jag vill ha något i sen hem så fort som det går. Får panik när jag går i stan..

8. Är jag med någon i en längre tid som kommer ifrån ett annat ställe tex sthlm så börjar jag prata som den personen och kan inte sluta eller hjälpa att jag gör det och det tar tid innan man vänjer sig av med det igen.


eftersom ni typ redan vet allt om mig haha, så finns det väll inte så mycket att säga :D

Jag umanar: Sofia, Therese, Emillia, Janina, Baso, Linnea, Elin T och Sandra

Kommentarer
Emilia säger:

Jag vet inte vilka jag ska länka till sen ändå :D haha.

2009-02-17 | 13:58:02
Bloggadress: http://emiliahaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback