Skoldagen och shopping

Skoladgane var mycket seg eftersom vi hade 4 och en halv timmas håltimme fast vi fick in en lite lektionen med engelska där nu har vi äntligen fått in det på vårt schema iaf och tiderna blev hyfsat bra. Får fortsätta att vara ledig iaf vilket är riktigt skönt. Under resten av den håltimmen vi hade så gick jag och Noomie runt i hur många affärer som helst för att hitta klänningar som vi kan ha till min 18-års fest, för man ska nömligen vara FIN klädd inte komma i en vanlig tunica eller sådär så ah man får runt och leta hittade lite grejer som jag tyckte va nice slänger upp lite bilder så får ni se själva :)


den första klänningen, något sån här hade jag tänkt va tycks?


den andra, denna hade jag tänkt ha mer på vanliga fester ur söt tycker jag håller ni med?


dom få i klassen som var med på lektonen idag, jenine, gurra och alex + läraren

sen blev det till att ha irdott med klassen, få där som valigt men inte konstigt när vi har 4 och en halvtimmas håltimme och dom andra i klassen har två timmar ^^ Vi hade boll sport, haha riktigt jävla jobbigt var det helt slut. I slutet spelade vi fotboll och då skulle ju natluigtvis Alex gå in till 100% och när han skulle sparka på bollen sparar han på min fot ist, tack hurrö ! Kunde knappt gå hem hade så jävla ont :( tror den är stukad och alex den jäven bara skrattar när han får höra det, tack för stödet verkligen !

Kommentarer
Emilia säger:

Skitsnygg ju!

2009-02-11 | 22:11:38
Bloggadress: http://emiliahaglund.blogg.se/
Elin säger:

Den första var underbar!

2009-02-15 | 12:59:52
Bloggadress: http://cherribomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback