Dags att klippa sig igen

Ja då vare det dags igen, ska även gör en toning i håret så det blir ljusare får väll se hur detta slutar.. haha bra hoppas jag men det tror jag nog att det ska, Emma som klipper mig är jätte duktig och blev sjukt nöjd sist grejer är bara att jag vet inte hur jag ska klippa mig riktigt, kort kanske? Njaa vill nog ha kvar mitt hyfsat långa hår men det växer aldrig mer än såhär och det bara händer där och dinglar och ser jätte tråkigt ut, kanske ska klippa upp det mer då? Vad tror ni, ge mig alla tips nu kan nu bara en halvtimma kvar tills jag ska dit (A) haha så jag är tacksamma för alla tips jag kan få


Kommentarer
emma säger:

skulle va fint o klippa upp :) klippa lugg kanske ?

behåll längden!!! :)

2009-02-10 | 19:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback