Sämst !

Idag är det verkligen ingen bra dag fyfan, har just ätit och jobbat vilket inte va kul alls.. Igår va det kul, haha många fina minnen därifrån. Men idag är det inte lika kul, ingen sömn har man fått i natt eller ja knappt. Sen är man bakfull som bara den fy inte kul alls. Men det va ändå värt det, trotts att jag blev aningen sur på vissa igår som är riktigt konstiga, eller ja iaf du ! något fel måste det ju vara på dig asså.. man beter sig inte så eller? Åh innan jag glömmer det så lovade jag ju att skriva hur grym " rockstjärnan " är så ja får väl ta och göra det så han blir nöjd ;) Du är grym, ibland .. när du är snäll. Men du får sluta krydda så mycket haha.. Mycket roligt prat hade man igår iaf, haha ja så kan det gå. Nej nu klarar jag inte av att sitta här mera, ska lägga mig nu och se på tv och sova bort dagen för imorgon är det skola, suck ! Har en biljett till madonna, men tror nog jag skippar det känner mig inte riktigt på topp för det sen är vädret inte det bästa heller så det blir nog till att sova bort denna dagen ist. Skriver nog mera sen, ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback