Reklam.. tråkigt !

Sitter just nu och skriver ner alla tankar jag har om reklam, så tråkigt. Blev just klar och väntar nu på att någon jag känner ska bli klar så man kan välja ut en mening och skriva stort i någon form av bubbla som våran lärare ska hänga upp. Fattar inte riktigt grejen med det överhuvudtaget för det är verkligen segt och jag tror ingen ville göra detta när dom valde media, hålla på att analysera om massa saker som inte rör oss så mycket ändå. Eller som man kanske inte bryr sig om så mycket ändå, utan när man valde media ville man fota, leka i ps osv.. någon annan som går media som läser här inne som håller med mig? Men men nu ska jag sitta här och se om någon blir klar snart, vill bara hem och sova :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback