Om idag

Det blev inget ken ring och medina igår för alla va nog lite lagom trötta efter att ha varit inne typ alla dagar. Fast med denna blir det utan två då, ska förmodligen in idag också om planerna är som planerat? Nu har jag just käkat och duschat, det behövdes verkligen haha. Så nu ska jag fixa iordning mig, sen blir det bullbakning wiie. Efter det blir det till att jobba, suck.. sen bjuder syrran och hennes sambo på middag idag så vi ska åka in dit och käka hela familjen. Tror min bror också kommer, kanske jossan också? Vi får väl se. Sen blir det nog in till Götebrogskalaset för min del, sista dagen idag ju så man får la ta och gå.. så ni som ska in kan ju gärna höra av er så jag vet tid och sådär eftersom jag redan kommer vara i stan (A) Nej nu måste jag fixa iordning mig om jag ska hinna med allt, blir till att stressa lite nu :P Hörs senare, ha en fortsatt bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback