Natti

Har just avslutat en monopl runda till, idag hade jag inte lika mycket lycka om man säger så :( Fast vi spelade aldrig klart den, jag gick bankrött och ska upp tidigt imorgon så det blev godnatt. Innan det åkte jag och mamma över till moster och hälsade på, alltid trevligt. Synd bara att inte andreas va där, längesen man såg han nu.. Umgicks alltid med han förr ( vi är lika gamla ) men nu ses vi aldrig länge, lite synd men blir väl så när man inte är små länge och inte umgås med samma folk. Men fick ju träffa älsklings prinsen iaf, kändes som jätte längesen jag såg honom. Han har lärt sig krypa nu också, så duktig ! Och han stod helt själv också i ett par sekunder, halle <3 Nej nu ska jag lägga mig och se tv innan jag somnar, så vi får höras mera imorgon då jag ska forstätta ladda upp bilder som ni kanske märkte att jag gjorde idag, har en dag kvar nu ifrån götebrogs kalaset sen ska jag börja med mer bilder också jag lovar :) Puss och kram på er, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback