Monopol är min grej

Igår blev det monopl speladen, riktigt kul faktiskt. Åh jag vann ju då självklart haha, grym är jag :) Både N och P gick bankrött tillslut, det är inte lätt alltid. Sen gjorde jag inte så mycket mer utan det blev sängen eftersom vi skulle upp tidigt idag, har varit på botanska trädgården för att ha mentors dag. Sjukt tråkigt faktiskt, fast fick en del grymma bilder.. Har märkt att jag är riktigt dålig på att uppdatera med bilder så tänkte fråga er om ni tycker att jag ska börja mer med bilder? Ni får tycka till nu alla som läser bloggen för det uppskattas om ni också säger vad ni tycker :) Nej nu ska jag kolla på madicken som går på

Kommentarer
patrik säger:

jag tycker du ska lägga upp bilder :D mycket roligare att kolla på :D

2009-08-19 | 13:53:54
Bloggadress: http://patriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback