Konstig dröm

Gårdagen va helt okej, jag tyckte petter va grym men tydligen tyckte inte så många andra det haha. Jag hade mycket roligt iaf, träffade många.. synd att publiken var så sämst bara typ inga som sjöng med eller hoppa eller något. Men men , sen skulle vi vidare men jag bara villa runt mig så när jag väl kom tillbaka blev det typ till att åka hem igen så det blev inte en sån sen kväll.. men hade världens äckligaste dröm inatt så var överlycklig när jag vaknade. Fy va det va läskigt asså..

Drömde att min lilla kusin som är en kille var en tjej haha hel skumt men iaf, hon blev en vampyr eller något så skulle alla försöka döda henne :( så himla hemskt, sen smittade hon mig och typ efter det vaknade jag.. haha den va helt sjuk men den kanske inte låter så konstig här men den va det när jag drömmde iaf.. nej nu ska jag lägga mig i sängen och se på tv skriver mera sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback