Ingen skola

Idag är jag ledig, sjukt skönt med sovmorgon ! Det behövdes kan jag verkligen säga, känner mig som en ny människa :) Igår skulle vi se på magnus betner men så blev det inte, tyvärr :( Det va typ 1000 folk där en timme innan och man såg ingenting så vi orkade inte stå där och knö när vi ändå inte såg någonting. Så vi gick och såg marcus krunegård ist. Det va kul fast jävlar vad arg jag blev på alla galna idoter som hoppade sönder mina fötter och slängde sig på mig, gaah ! Stackars killen som fick ta all skit, men han förtjänade det ! Idiot ..Kom hem vid 1 halv 1 typ och då blev det till att sova med en gång för det behövdes verkligen haha.. Idag blir det bara till slappa inget gbg kalas idag utan det blir imorgon när petter kommer <3 Nej nu ska jag få mig lite mat i magen.. skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback