Ingen skola

Idag blev det ingen skola för det kom ingen buss satt och väntade i en halvtimma ungefär sen gav vi upp så vi åkte hem igen ist, skulle se film men haha det slutade med att både jag och N somnade ist. Men det va riktigt skönt att få sova iaf, nu har jag bara suttit och spelat hela tiden och börjar komma upp mig lite nu höhö. Bättre än innan men inte riktigt nöjd än, så det får blir till att fortsätta lite till. Men nu ska jag se till att få pluggat lite eftersom har ett par saker som ska in nu i veckan, även om det är tråkigt måtse det göras. Sen blev det ju ingen skola idag så känner mig lite tvungen att göra läxa nu haha, skriver mera sen om jag har tid (A) kommer nog vara fullt upptagen med att spela hahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback